Καλωσορίσατε στο Blog Συζήτησης της "Ριζοσπαστικής Πρωτοβουλίας". Καλή Περιήγηση!

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Χαίρετε και από εμένα...

Μιάς και έγινε γνωστό το blog από την Παρασκευή και στους υπόλοιπους συναδέλφους μου, για του οποίου την δημιουργία χαίρομαι πολύ, ας αρχίσουμε λοιπόν σιγά σιγά να γνωριζόμαστε...Επιτέλους, ένα μέρος όπου οι λέξεις και τα συναισθήματα δεν βρίσκονται υπό καθεστώς φόβου.Με λένε Βάσω. Ίσως κάποιοι να με γνωρίζουν, ξέρετε είμαι κι εγώ υπάλληλος στην Εθνική...η Εθνική...ποιός θα μου το έλεγε, ότι αυτή Εταιρεία θα βίωνε όλα αυτά. Δεν είμαι και πάρα πολλά χρόνια στην Εταιρεία. Μικρή είμαι ακόμα, θα μάθω...

Όπως θα γνωρίζετε, τον Οκτώβριο θα διεξαχθούν οι εκλογές για τον Σύλλογο των υπαλλήλων. Αποφάσισα να δηλώσω υποψηφιότητα στις εκλογές φέτος, με την παράταξη της Ριζοσπαστικής Πρωτοβουλίας. Ξέρετε, έχω βρεθεί σε αρκετές συνελεύσεις, έχω παρακολουθήσει ομιλίες διαφόρων συναδέλφων και δεν άργησα πολύ να καταλάβω τι είναι αυτό που με αντιπροσωπεύει. Οι εξελίξεις των τελευταίων κυρίως δύο περίπου ετών στην εταιρεία, μόνο αδιάφορη δεν θα μπορούσαν να με αφήσουν. Ακούω,ακούω,ακούω...και παράλληλα μαζεύω. Νόμίζω,όμως, ότι δεν πάει άλλο. Εγώ, τουλάχιστον, δεν μπορούσα άλλο. Θέλω να συμμετέχω και εγώ σε αυτή την δράση για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας. Εκτός από το να αισθάνομαι πως υπάρχει ελπίδα, θέλω και να μάχομαι πια γι'αυτήν. Πιστεύω πως ακόμα δεν έχουν χαθεί όλα. Ακόμα μπορούμε να τα αλλάξουμε. Όσο και αν κάποιοι θέλουν να πιστεύουν ότι τα κατάφεραν, όσο και αν κάποιοι βλέπουν την εταιρεία και τους ανθρώπους της σαν αριθμούς, όσο και αν νομίζουν ότι η ανθρώπινη ζωή είναι διαπραγματεύσιμη. Οι κύριοι Διοικούντες, τωρινοί και όποιοι μελλοντικά έρθουν, θερμή παράκληση, πρέπει να μάθουν πρώτα να σέβονται και να εκτιμάνε τους υπαλλήλους της, που χάρη σ'αυτούς η εταιρεία παραμένει ακόμα ελληνική και ανταπεξέρχεται σε όποια δυσκολία συναντήσει. Είτε από εξωγενείς, είτε από ενδογενείς παράγοντες. Κάποια στιγμή, αναφέρθηκε ότι ''όταν άρχισαν να υπογράφονται οι Συλλογικές Συμβάσεις, πολλοί από εσάς (εμείς, δηλαδή, οι υπάλληλοι), δεν είχαμε καν γεννηθεί''. Πολλοί, όμως, συνάδελφοι, όπως και εγώ, είμαστε παιδιά συναδέλφων. Άρα, για εμένα δεν είναι μία ιστορία που ξεκινά μόλις χθες. Ξέρω πως ήταν η Εθνική και πώς θέλουν κάποιοι να την κάνουν.

Θα πώ απλά μία φράση που μου έρχεται τώρα, την οποία είχε πεί κάποιος πριν πολλά χρόνια:''Δεν μπρορούμε να ζήσουμε ορθά μια λανθασμένη ζωή''. Προφανώς, καταπιεζόμαστε,χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τους λόγους. Το θέμα είναι αυτό να μην σε οδηγεί σε λάθος επιλογές. Εγώ, προσωπικά, θέλω να τα έχω καλά με τον εαυτό μου, να ξέρω ότι προσπάθησα για το καλύτερο, με όποιες συνέπειες. Αρκεί να τα έχω καλά με εμένα, να νιώθω ελεύθερη και κάποια στιγμή ελπίζω και δικαιωμένη. Και ξέρω, ότι στην Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία, αυτό που θέλω θα το πετύχω. Εν καιρώ, θα δείτε κι άλλες αναρτήσεις από εμένα και έτσι θα με γνωρίσετε και εσείς καλύτερα. Αυτό, ήταν ένα δείγμα.

Καλώς σας βρήκα...!

3 σχόλια:

  1. "Εκτός από το να αισθάνομαι πως υπάρχει ελπίδα, θέλω και να μάχομαι πια γι'αυτήν"

    Πόσο δίκιο έχεις...

    Σ΄ ευχαριστούμε για την συμμετοχή αλλά και την ελπίδα που μας δίνεις εσυ, η πιο μικρή ηλικιακά συνάδελφος στην Εταιρίας μας επιλέγοντας τον δρόμο του κοινού αγώνα.

    Καλωσόρισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Οι εξελίξεις των τελευταίων κυρίως δύο περίπου ετών στην εταιρεία, μόνο αδιάφορη δεν θα μπορούσαν να με αφήσουν".


    Μακάρι Βασούλα να σκεφτόντουσαν έτσι κι άλλοι συνάδελφοι νέοι και παλιοί, ίσως τα πράγματα να ήταν πολύ καλύτερα για όλους..!

    Μπράβο σου Βάσω και καλωςόρισες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή